İletişim +90 (232) 375 53 30

SIKÇA SORULAN SORULAR

  • Bir lastiği ne zaman değiştiririm?

    Masif dolgu lastikler için: "60J"' ile lastiğin yanağında işaretlenen emniyet çizgisine erişilmediği müddetçe.• Presli masif lastikler için: toplam kauçuk yüksekliğinin üçte biri aşınmadığı müddetçe (veya kauçuk kesitin 2/3'ü halen mevcut olduğu müddetçe). • Şablonlu endüstriyel pnömatik lastikler için: lastiğin orta kısmında sırt tırnakları mevcut olduğu müddetçe. Açıklama: bir lastik güvenli kullanılabilir durumun ötesinde hasar görmüşse değiştirilmelidir. Emin değilseniz bir Solideal lastik uzmanına danışın.

  • Lastik ve tekerlekler hangi standartta üretilmektedir?

    Camoplast Solideal tarafından üretilen tüm lastik ve tekerlekler, tüm yönlerden, gösterim, işaretleme, geometri, yük taşıma kapasiteleri ve hava basıncı açısından Avrupa Lastik ve Jant Teknik Kurumu (ETRTO) öneri ve gereklerine uymaktadır. ETRTO el kitabında bazı ebatların belirtilmemiş olması durumunda, TRA (Lastik ve Jant Derneği) veya JATMA (Japon Otomobil Lastik Üreticileri Birliği) tesviyelerini izliyoruz.

  • Neden Gri işaretlenmemiş lastikler alacağım?

    İşaretlenmemiş lastikler zeminlerdeki siyah işaretleri bertaraf etmek için yapılmıştır. Bunların kullanılması için bir Bakkal veya gıda işleme tesisi gereklidir. İşaretlenmeyen lastiklerde ki en büyük sakınca karbon siyahın kalkarak lastiğin kullanım ömrünün kısalmasıdır. İşaretlenmeyen bileşiklerin yüksek elektrik direnci nedeniyle, bu ürünler donanım üzerinde bir iletken şerit gerektirebilir ve patlama sakıncası bulunan tehlikeli ortamlar için kesinlikle uygun değildir. İşaretlenmeyen lastikler katı, pnömatik ve yastık olarak mevcuttur.

  • Lastikler yağ bulaşmış bir zeminde çalışabilir mi?

    Tüm SOLIDEAL lastikleri temel olarak yağ mukavemetine sahiptir. Ancak bu husus tamamen teoriktir ve hidrolik hortumlar veya contalar gibi sürekli yağ teması olan uygulamalarla ilgilidir. Deneyimlere göre endüstriyel uygulamalardaki lastikler için aşağıdaki hususları belirtebiliriz: Hiçbir surette risk veya sorun yoktur: • önemsiz yağ bulaşan uygulamalar için lastiklerin sürülmesi bu yağı temizleyecektir. • zeminde önemli miktarda yağ ve gres bulunan ve lastiklerle düzenli teması olan uygulamalar için ömrün azalması beklenebilir. Bununla birlikte, birçok benzer uygulamada, mukavemetsiz lastiklerin ömrü ve kesinlikle saat başına maliyetin sözde ve çok pahalı Yağ Geçirmez sınıflara göre çok daha iyi olduğu bulgusuna eriştik. Bunun nedeni, normal kirlenmemiş zeminlerde Yağ Geçirmez lastiklerin ömrünün normal sırt bileşikli lastiklerin ömrüne göre çok daha düşük olmasıdır. Genel bir sonuç olarak, aşağıdaki hususlar hesaba katılarak lastiklerimizin yağ bulaşmış zeminlerde kullanılabileceğini belirtiyoruz: • lastiklerin sabunla veya önerilen bir çözücü ile düzenli olarak temizlenmesi • lastiğin ömrü kirlenme sıklığı ve temizleme sıklığına bağlı olarak azalacaktır.

  • Lastiklerimin ömrü kaç saat olacaktır ve hangi hususlar performansını etkilemektedir?

    Kullanım ömrü bir dizi harici parametreye bağlıdır, örnek :

    • Lastikteki yük (bu yalnızca uygulanan azami yük değildir, temel olarak ortalama yüktür)
    • Lastik hava basıncı
    • Ortam sıcaklığı
    • Zemin koşulları
    • Yüzeydeki kimyasallar ve yağlar
    • Saha koşulları dönüşler (eksenel güçler), mesafeler
    • Uygulama koşulları : yüklü 50% - yüksüz 50%
    • Tahrik ve frenleme torku (sürücü stili ve kurulu güç)
    • Makine tipi

[toggle state="open" title="Your toggle title here"]Your toggle content here[/toggle]
back to top

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout